متن استاتیک شماره 54 موجود نیست
  • 1402/10/07
  • - تعداد بازدید: 99
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مراسم فارغ التحصیلی دانشجویان دانشکده پیراپزشکی استهبان ورودی بهمن ۹۸

مراسم فارغ التحصیلی دانشجویان دانشکده پیراپزشکی استهبان ورودی بهمن ۹۸

مراسم فارغ التحصیلی دانشجویان دانشکده پیراپزشکی استهبان ورودی بهمن ۹۸

 

به گزارش روابط عمومی دانشکده پیراپزشکی استهبان، مراسم فارغ التحصیلی دانشجویان رشته های هوشبری، علوم آزمایشگاهی و اتاق عمل ورودی بهمن ۹۸ مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۰۵در تالار سعدی مجتمع ولایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار گردید. این مراسم با حضور مسئولین دانشکده، مدیر گروه و اعضاء هیأت علمی گروه های علوم آزمایشگاهی، هوشبری و اتاق عمل و همچنین فارغ التحصیلان این رشته ها و خانواده های آنان برگزار گردید. در این مراسم برنامه های شاد و متنوعی اجرا شد. دکتر مائده مطوس سرپرست دانشکده پیراپزشکی استهبان نیز اظهار داشت: دوران تحصیل و همچنین جشن فارغ تحصیلی از بیادماندنی‌ترین خاطرات است که با حضور دوستان، اساتید و اعضای خانواده باشکوهتر می‌شود.
وی افزود: هدف مجموعه دانشکده فراهم کردن، زمینه تربیت نیروی توانمند و متعهد است که خوشبختانه با توانمندی‌هایی که در شما میبینم، تلاش‌ها به ثمر رسیده و اینک شما با همت و سختکوشی در مسیر خدمت به مردم و نجات جان انسان‌ها گام بر می‌دارید که در کنار تعهد و علاقه نتایج بیشتر و بهتری هم حاصل می‌شود.
 در ادامه این مراسم آقای دکتر خانی نماینده تام الاختیار معاونت آموزشی در امور دانشکده های شهرستان ها، آقای دکتر بهرامیان و مهندس رستمی معاون آموزشی دانشکده با بیان  سخنانی فارغ‌التحصیلی دانشجویان را تبریک گفتند.در پایان مراسم دانش آموختگان، سوگندنامه را همزمان با استاد متوسل قرائت نمودند و این مراسم با معرفی دانشجویان برتر استعداد درخشان و فرهنگی دانشکده و اهدا هدایا، لوح تقدیر و تندیس به عنوان یادبود به پایان رسید.

  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشکده,اخبار واحدها
  • کد خبری : 92161
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید