شرح وظایف اداره امور قراردادها

  •    تهیه و تنظیم قراردادهای مورد نیاز مجموعه بصورت فرمت استاندارد مطابق تاییدیه های مالی و حقوقی
  •    تهیه و تنظیم بانک اطلاعاتی قراردادها و استخراج و ارائه آمار در خصوص قراردادهای منعقده (مناقصه‌ها/مزایده‌ها)
  •   هیه چک لیست کنترل کلیه اسناد مناقصه/مزایده، توزیع اسناد مناقصه و مزایده و تشکیل جلسات توجیهی
  •   بروز رسانی و درج آگهی های فراخوان ها به همراه اسناد در پایگاه ملی تدارکات الکترونیکی دولت
  •    اصلاح فرآیندهای مناقصه و مزایده بر اساس قوانین، مقررات و آئین نامه و آموزش و اطلاع رسانی به واحدها
  •   برگزاری مناقصه عمومی، محدود و مزایده و ترک تشریفات
  •   تشکیل جلسات کمیته فنی جهت ارزیابی کیفی واحد های واگذار شده و…
  •   تشکیل جلسات کمیسیون فراخوان، مناقصه /مزایده جهت بررسی اسناد و تعیین برنده با مناسب ترین قیمت پیشنهادی
  •  ابلاغ صورتجلسات کمیسیون مناقصه و مزایده به واحدهای تابعه جهت انعقاد قرارداد با شرکت/شخص برنده  
  •   مکاتبه با امور مالی جهت آزاد سازی سپرده شرکت کنندگان که برنده نشده اند و نگهداری سپرده برنده شدگان تا زمان اخذ ضمانت نامه حسن انجام کار